Michal Pastier

Michal Pastier

Creative Director at Zaraguza

Na rozdíl od běžných marketingových konzultantů je Michal Pastier tvůrcem konkrétních řešení, strategií, scénářů, copytextů. Během 10 let v reklamě získal už víc než 100 ocenění za kampaně, na kterých pracoval, přesněji pro značky Absolut, AXE, Dove, ESET, Finlandia, Google, Jack Daniels, Maggi, Mountain Dew, Olympus, Red Bull, SKODA, Tatra banka, T-Com, T-Mobile, Vodafone. Stal se nejmladším držitelem prestižního ocenění FILIP za výjimečný přínos slovenské reklamě. Stal se prvním copywriterem ze slovenské agentury, který získal ocenění v kategorii on-line reklamy Cyber Young Lions z nejprestižnějšího festivalu reklamy na světě Cannes Lions. ZARAGUZA se čtyřikrát po sobě stala nejoceňovanější digitální agenturou na Slovensku v národní kreativní soutěži Zlatý klinec 2010,  2011,  2012, 2013. V roce 2012 zařadil Facebook ZARAGUZU mezi TOP 10 agentur na světě, které ho využívají nejkreativnějším způsobem a je stále jediná v našem regionu, která si odnesla prestižní ocenění Silver Facebook Studio Awar. O agentuře psala mnohá světová média jako TechCrunch, AdWeek, Wired.

Přednáší nejen na odborných konferencích, ale také na slovenských univerzitách. Píše vlastní, velmi navštěvovaný blog, rád cestuje a je zapáleným nadšencem nevadského festivalu Burning Man. Žije střídavě v Bratislavě, v Praze a v New Yorku.

getexperience